我好驚呀..自己就黎爆發..

唔知幾時又會學人做咩模擬犯..

 

不過放心啦..其實我好低調哈..

 

真係可笑..愈來愈覺得自己..

 

好似係度苟且偷生甘..

因為是問一個會考都過唔到既人...

 

又有咩資格係度讀MSC..

由奇是依家甘既死款..甘既態度..

 

真係畢唔到業嫁WO...

再係甘..

 

唔該啦..搵人點醒我..

的我去溫書好唔好..

我知道

一個甘大既人..

應該自己識得自覺,,

不過我真係..冇..呢..

因為我都唔知為MUD..

唉! 痴先..

所以我咪話可笑囉..

笑啦..

哈哈哈...

 

頂..!

arrow
arrow
    全站熱搜

    uncontrol 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()